Opvang

Benieuwd naar De Kameleon?

Bij ons bieden we alle kinderen van 0 tot 13 jaar een fijne plek! We proberen iedere dag kinderen weer een stukje verder te helpen in hun ontwikkeling. Dit doen we op allerlei manieren. We stimuleren een baby om te kruipen, we helpen een peuter bij het zelf aandoen van de jas en helpen de bijna puber bij een moeilijk spel. Op onze peuteropvang gebruiken we een VE (Voorschoolse educatie) programma. Hiermee stimuleren wij  niet alleen de taal- maar ook de sociale ontwikkeling van jonge kinderen.  Ook op ons kinderdagverblijf gebruiken we thema's bij onze activiteiten. Voor de 3+ kinderen hebben we iedere ochtend een speciaal aanbod: De Speelstraat en het Kleuterplein. Hier spelen zij samen met de kleuters van de basisschool zodat zij elkaar al een beetje leren kennen en de stap naar school wat minder spannend wordt.

Samen talenten ontdekken

De Kameleon ligt in het centrum van Den Bosch, in de wijk Muntel Vliert. Onze locatie maakt deel uit van Kindcentrum de Kameleon. We maken dan ook vaak gebruik van verschillende ruimtes binnen dit gebouw voor bijvoorbeeld workshops maar natuurlijk maken we ook gebruik van de buitenruimte en de directe omgeving. De BSO is op leeftijd ingedeeld. Zo kunnen kinderen altijd met hun klasgenootjes of vriendjes spelen. Ook voor de oudste kinderen zorgen wij dat de buitenschoolse opvang een gave plek is waar zij graag na school naar toe gaan. Op onze locatie het Zonnehuis kunnen onze 9+'ers lekker chillen in  BSO 't Honk, een aparte ruimte die speciaal voor hen is ingericht.