Kinderopvang 0-4

Een kinderdagverblijf is een fijne plek voor kinderen van 0-4 jaar om te ontwikkelen en te ontdekken
Bij ons kijken we naar wat jouw kind nodig heeft en spelen we daar op in. Onze pedagogisch medewerkers zorgen voor een prettige omgeving, waar je kind zich kan ontwikkelen van baby tot kleuter. We zorgen voor uitdagende activiteiten die passen bij elke leeftijd en we zorgen vooral voor een fijne plek. Een plek waar eerste vriendjes worden gemaakt.

Binnen Kindcentrum de Kameleon hebben we drie verticale groepen: de Stokstaartjes, de Gekko`s en de Maki's. Kinderen zijn de gehele dag welkom tussen 7:30 en 18:30 uur.
Vanaf 10 weken is je kind van harte welkom bij een van onze verticale groepen. De verticale groep is er voor kinderen van 0 tot 4 jaar. Je kind komt altijd in een vaste groep, met bekende pedagogische medewerkers. Dat is wel zo prettig, vooral voor de allerjongsten.

De verticale groep
Bij een verticale groep zitten alle leeftijden bij elkaar.  De jonge kinderen leren hier veel van de oudere kinderen en de peuters leren rekening te houden met  baby's en dreumesen. Ook kunnen ze meehelpen met een flesje. Broertjes en zusjes kunnen elkaar zo ook de hele dag zien. Je kind groeit echt samen met andere kinderen op. De grote multifunctionele speelhal verbindt alle groepen zodat er altijd samen wat te beleven is.

3+ activiteiten
Voor de kinderen vanaf 3 jaar hebben we op enkele ochtenden een speciaal aanbod: De Speelstraat en het Kleuterplein. Hier spelen zij samen met de kleuters van de basisschool zodat zij elkaar al een beetje leren kennen en de stap naar school wat kleiner wordt.

Meer informatie
Wil je meer weten, kijk dan op Kanteel de Kameleon.  Natuurlijk kun je ook een afspraak maken voor een rondleiding of direct inschrijven